19.11.08

Φαίδων Πατερομιχελάκης: "Όλοι μαζί μπορόυμε να φτάσουμε τον ΑΟΠ ψηλά"

Είναι ένα παιδί που αποφεύγει τα "φώτα της δημοσιότητας" και συγκεντρώνεται μονάχα σε αυτό που κάνει, το ποδόσφαιρο με τη φανέλα του Παναιγειρατικού. Ο λόγος για τον Φαίδωνα Πατερομιχελάκη ο οποίος παραχώρησε την πρώτη του συνέντευξη ως παίκτης του ΑΟΠ στην "A". Χαμογελαστός αλλά ιδιαίτερα ντροπαλός, ο Φαίδων απάντησε με τον ιδανικότερο τρόπο στις ερωτήσεις μας:

Α: Φαίδωνα, μεγάλη μέρα για σένα η 10η Μαΐου;
Φ.Π.: 10 Μαΐου (χαμογελάει)... Μεγάλη μέρα σίγουρα για εμένα καθώς τότε υπέγραψα το πρώτο μου συμβόλαιο με τον ιστορικότερο και μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό σύλλογο της Αιγείρας, τον Παναιγειρατικό μας. Ήταν μια μετάβαση για μένα ένα σκαλοπάτι πιο πάνω και μια πολύ μεγάλη πρόκληση.
Α: Η αρχή ήταν ιδανική με γκολ σε εκείνο το φιλικό με αντίπαλο τη Μικτή Νέου Ηρακλείου όπου επικράτησε ο ΑΟΠ με 12-9 στη Ριζούπολη. Πως αισθάνθηκες εκείνη τη στιγμή;
Φ.Π.: Εκείνη τη στιγμή τα συναισθήματά μου ήταν μόνο χαρά και ανακούφιση καθώς ήθελα να σκοράρω για την ομάδα μου και να δικαιώσω όσους στάθηκαν αρωγοί στην ένταξή μου στην ομάδα και πίστεψαν πως μπορώ να βοηθήσω. Όσο για το γκολ, ήταν το πρώτο μου και θέλω να βάλω πολά ακόμη και να βοηθήσω τον ΑΟΠ μας να πάει ψηλά.
Α: Δυσκολεύτηκες να προσαρμοστείς στην ομάδα;
Φ.Π.: Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή ναι αλλά όχι για πολύ. Μπήκε σε ένα καινούργιο περιβάλλον χωρίς να ξέρω άτομα και καταστάσεις και χωρίς να ξέρω άμα αυτά με εμπιστεύονται. Όσο όμως ο καιρός περνούσε τα παιδιά από τον ΑΟΠ με αγκάλιασαν λες και με ήξεραν χρόνια και με βοήθησαν να προσαρμοστώ.
Α: Πόσο σημαντικό είναι για σένα και πόσο σε βοήθησε κι εξακολουθεί να σε βοηθά το γεγονός ότι συμπαίκτης σου είναι ο επί χρόνια φίλος σου Μάριος Μάντζος;
Φ.Π.: Ο Μάριος είναι χρόνια ένας πολύ στενός μου και πολύ καλός φίλος ο οποίος ήταν ο πρώτος που μου μίλησε για τον Παναιγειρατικό και από αυτόν έμαθα για την ομάδα. Είναι σημαντικό που είναι στην ομάδα γιατί έχουμε ίδια ηλικία και είναι μερικές φορές πιο εύκολο για μένα να συναναστρέφομαι με άτομα που είναι στην ηλικία μου. Ο Μάριος κατά περιόδους μου έχει εξηγήσει και με έχει κάνει να μάθω πολλά για τον ΑΟΠ μας.
Α: Ο Παναιγειρατικός πλέον άλλαξε σελίδα. Άφησε τα γήπεδα της Αιγείρας για να έρθει εδώ στην Αθήνα. Πώς είδες εσύ αυτήν την αλλαγή με βάση όσων έχεις ζήσει στα φιλικά και στο πρωτάθλημα μέχρι στιγμής;
Φ.Π.: Πιστεύω ότι το πρωτάθλημα της Αθήνας είναι εντελώς διαφορετικό από το πρωτάθλημα της Αιγείρας. Η μετάβαση από το ένα στο άλλο ήταν τεράστια απόφαση. Ο Παναιγειρατικός με τις εμφανίσεις του τόσο στα φιλικά όσο και στο πρωτάθλημα έχει δείξει ότι μπορεί να στηριχτεί στα πόδια του και να αντιμετωπίσει τους αντιπάλους με απόλυτη αξιοπρέπεια.
Α: Τον εαυτό σου πώς τον βλέπεις στην ομάδα; Στο πρόσφατο ματς με αντίπαλο την Rosenbeer τα πήγες περίφημα με εντυπωσιακές και ουσιαστικές ενέργειες βοηθώντας αρκετά και δίνοντας υποσχέσεις.
Φ.Π.: Πιστεύω πως η συγκεκριμένη ερώτηση πρέπει να την απαντήσουν οι συμπαίκτες μου και όχι εγώ. Παρόλα αυτά πιστεύω πως αποτελώ ένα μικρό κομμάτι της ομάδας η οποία έχει μεγάλα αστέρια. Απλώς όποτε μου δινέται η ευκαιρία, βοηθάω την αγαπημένη μου ομάδα με όσες ψυχικές και σωματικές δυνάμεις έχω. Όσο για το παιχνίδι με τη Rosenbeer, οι συμπαίκτες μου φρόντισαν να με ενημερώσουν ότι τα πήγα πολύ καλά. Ελπίζω να είναι αλήθεια και να βοήθησα πραγματικά την ομάδα να φτάσει στη νίκη.
Α: Ποιος πιστεύεις ότι είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής της ομάδας;
Φ.Π.: Ποιος είναι ο καλύτερος παίκτης του ΑΟΠ... (Σκέφτεται αρκετά) Δύσκολη ερώτηση! Ο Παναί έχει πολλά αστέρια κατά τη γνώμη μου και χωρίς να θέλω να θίξω ή να υποτιμήσω κάποιον συμπαίκτη, ξεχωρίζω τον Διονύση, το Ζαχαρία, τον Πετράν (Παπανικολάου) και τον Δημήτρη (Μάντζο).
Α: Ερμήνευσέ μας με δύο λόγια το κλίμα μεταξύ σας στα αποδυτήρια.
Φ.Π.: Το κλίμα με τα παιδιά είναι πολύ ωραίο. Έχουμε διάφορες συζητήσεις και σε σχέση με τον Παναιγειρατικό αλλά και πάνω σε γενικά θέματα. Είναι πολύ ευχάριστη η ατμόσφαιρα και είμαστε όλοι μια παρέα.
Α: Πιστεύεις πως αυτό συντελεί στο να οδηγείστε σε επιτυχή αποτελέσματα;
Φ.Π.: Βέβαια! Πάντα το καλό κλίμα βοηθάει ώστε η ομάδα να είναι δεμένη που σημαίνει ότι στο παιχνίδι υπάρχει ομαδικότητα και αυτό φέρνει και τις νίκες.
Α:Δύσκολη η επόμενη ερώτηση. Νέος προπονητής εδώ και λίγες εβδομάδες ο Πέτρος Παπανικολάου. Πώς σου φάνηκε αυτή η αλλαγή;
Φ.Π.: Κοίταξε, εγώ δεν μπορώ να κρίνω καμία απόφαση της διοίκησης αλλά πιστεύω πως ο Πετράν και σαν ποδοσφαιριστής αλλά και σαν προπονητής διαθέτει πείρα και γνώσεις και σίγουρα μπορεί να βοηθήσει.
Α: Στην ομάδα εκτός από το τέλος εποχής για τους προπονητές Μάντζο - Ντοά, ήρθε και το τέλος εποχής του Γιάννη Στέλιου Παπαδόπουλου στον προεδρικό θρόνο. Το δικό σου σχόλιο;
Φ.Π.: Πιστεύω ότι ένας πρόεδρος πρέπει να βοηθάει την ομάδα του. Δεν εννοώ βέβαια πως ο κ. Παπαδόπουλος δε βοήθησε την ομάδα, αλίμονο. Πρόσφερε πολλά αλλά τον τελευταίο καιρό δημιουργούσε προβλήματα στο εσωτερικό της ομάδας κι έτσι λίγο έλειψε να αποχωρήσει ένας σημαντικός παράγοντας όχι μόνο της άμυνας αλλά και της ψυχής του ΑΟΠ, ο Γιώργος ο Ντοάς. Απο τη στιγμή λοιπόν που υπήρχαν προβλήματα και δημιουργήθηκαν αντιδράσεις, έπρεπε να αποχωρήσει.
Α: Ο Φαίδων Πατερομιχελάκης εκτός αγωνιστικού χώρου;
Φ.Π.: Λόγω της ηλικίας μου έχω αρκετές ασχολίες. Φροντηστήρια, σχολείο κλπ. Επίσης, μου αρέσει πάρα πολύ και ασχολούμαι με το μπάσκετ. Τελευταίο και σοβαρότερο, στη ζωή μου υπάρχουν οι πιο σημαντικοί παράγοντες που λέγονται φίλοι, όπως για παράδειγμα ο Μάριος.
Α: Τέλος, το δικό σου μήνυμα στον κόσμο του Παναιγειρατικό ποιο είναι;
Φ.Π.: Ο κόσμος του Παναί πρέπει να περιμένει πολύ καλές εμφανίσεις από εμένα και τους συμπαίκτες μου και όλοι μαζί με τους οπαδούς μας και την ενότητά μας θα φτάσουμε τον ΑΟΠ ψηλά. Επιπρόσθετα, θα ήθελα να ενημερώσω τον λαό της Μαύρης Αρμάδας πως το ότι λείπω από κάποιους αγώνες του Παναιγειρατικού δεν γίνεται εσκεμμένα εκ μέρους μου και είναι κάτι που το γνωρίζει και η διοίκηση και οι συμπαίκτες μου καθώς οι υποχρεώσεις μου είναι πολύ επιβαρυντικές τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Ζητώ συγγνώμη από τους συμπαίκτες μου και από όλους τους παράγοντες της ομάδας αλλά θα προσπαθώ να παρεβρίσκομαι, όποτε είναι στο χέρι μου, στα ματς του Παναιγειρατικού για να βοηθώ.